دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 اسفند 1395 - 14:08

 برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی در واحد بافق

هفتمین جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق برگزار شد.
کد خبر : 165711

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مراسم که به همت معاونت دانشجویی و همکاری روابط عمومی در تالار آفرینش واحد بافق برگزار شد، 102 نفر از فارغ‌التحصیلان یک‌سال گذشته واحد به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان محلی، برگزار شد.


رئیس واحد بافق در این مراسم با تبریک به دانش‌آموختگان واحد، گزارشی از وضعیت فارغ‌التحصیلان ارائه کرد و با بیان اینکه تاکنون بیش از 7 هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند، آنها را گنجینه‌های با ارزشی دانست که می‌توانند در جای جای ایران اسلامی مثمرثمر باشند و با توانمندی خود، نام واحد بافق را به همه بشناسانند.


دکتر حسینعلی لازمی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی هم‌اکنون به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان شناخته می‌شود، از این دانشگاه به عنوان یکی از ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.



حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق هم با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشگاهیان، به بیان خاطراتی از روزهای اولیه تاسیس واحد پرداخت و با توجه به کارهای انجام شده در 24 سال گذشته؛ دانشگاه آزاد اسلامی را موجب افتخار نظام و شهرستان دانست.


محمدزاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق نیز با اعلام آمار تعداد فارغ‌التحصیلان کشورهای مختلف، از دانش‌آموختگان دانشگاه خواست در کنار علم به مهارت‌آموزی نیز توجه ویژه داشته باشند.


هفتمین جشن فارغ‌التحصیلی واحد بافق که با برنامه‌های شاد و هنری همراه بود با قدردانی از دانش‌آموختگان فعال در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی و ارائه لوح یادبود و تندیس به دانش‌آموختگان، پایان پذیرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته